Kończymy roczną pracę w projekcie Ursuline Global Education, w którym bierze udział ponad 50 szkół #urszu z całego świata; naszą szkołę w tym czasie reprezentowało troję uczniów: Łukasz Magierowski (4a), Helena Storta (2a), która zastąpiła Pawła Skrzypczyńskiego (absolwenta, niegdyś 3e). Podczas ostatniego spotkania, 30 września 2022, obejrzymy krótkie filmiki, które będą podsumowywać pracę szkolnych zespołów; krótkie, bo max. 15-20 sekundowe. 20 sekund materiału to niewiele, aby skompresować w nim ogrom pracy, jaki nasz zespół wykonał mnóstwo pracy przy projekcie „Drugie życie rzeczy”. Mimo wszystko chyba się udało, co mozna ocenić oglądając załączony filmik.
=====
Projekt został zaprojektowany i jest koordynowany przez dziesięcioosobowy zespół nauczycieli wywodzących się ze szkół urszulańskich na całym globie. Zespół spotyka się co najmniej raz w miesiącu (oczywiście on-line) i omawia zadania na poszczególne etapy pracy. W jego skład wchodzi nasz nauczyciel, Piotr Sołodyna, który współpracuje z s. Agatha Linda Chandra (Indonezja), s. Moekti Gondosasmito (Indonezja), s. Diane Granger (Rep. Pd. Afryki), s. Jeannie Humphries (USA), s. Bogusława Kalinowska (Chile/Wenezuela), Erin Prada (USA), Andrea Raczynski (Chile), s. Lee Veriga (Australia) i s Pat Schifrini (USA).