Dzień Języków Obcych przygotowany przez Samorząd Uczniowski rozpoczął się (nieoficjalnie) od wczesnego rana – wtedy ekipy kulinarno-techniczne zameldowały się na korytarzu św. Klary, aby ustawić stanowiska krajów wylosowanych do prezentacji. Dzień zaczął się oficjalnie w auli, gdzie społeczność szkolna mogła wysłuchać prezentacji p[przygotowanych przez uczniów o językach angielskim i łacińskim oraz krótkiego wykładu p. Macieja Molczyka na temat kultury Japonii. Po krótkiej przerwie uczniowie i nauczyciele zeszli na parter, aby delektować się narodowymi specjałami wylosowanych przez siebie krajów. Ten element dnia był oceniany przez komisję, która wyłoni zwyciężcę.
Dzień Języków Obcych
Dzień Języków Obcych przygotowany przez Samorząd Uczniowski rozpoczął się (nieoficjalnie) od wczesnego rana – wtedy ekipy kulinarno-techniczne zameldowały się na korytarzu św. Klary, aby ustawić stanowiska krajów wylosowanych do prezentacji. Dzień zaczął się oficjalnie w auli, gdzie społeczność szkolna mogła wysłuchać prezentacji p[przygotowanych przez uczniów o językach angielskim i łacińskim oraz krótkiego wykładu p. Macieja Molczyka na temat kultury Japonii. Po krótkiej przerwie uczniowie i nauczyciele zeszli na parter, aby delektować się narodowymi specjałami wylosowanych przez siebie krajów. Ten element dnia był oceniany przez komisję, która wyłoni zwyciężcę.