Od 24.03 do 28.03. 2014 pięć uczennic z naszej szkoły: N. łebek, J. Majczak z 3 L0, E. Sadowska, W. Zielińska, E. Załupka z 2G pod opieką p. D. Kuźniewskiej i s. A. Młynarczykowskiej wyjechały do Turcji na spotkanie w ramach projektu Comenius. Tematem tego spotkania była Woda i jej użytkowanie w krajach, z których byli uczestnicy następujących państw: Turcja, Finlandia, Włochy, Francja, Niemcy i Polska. Program pobytu w Turcji był bardzo bogaty: młodzież pracowała w grupach, przedstawiając materiały związane z tematem projektu, które przygotowali na to spotkanie, następnie był czas na zwadzenie miejsc takich jak malownicze jezioro Egirdir, powulkaniczne jezioro Golcuk, starożytne ruiny w górach Taurus w miejscowości Sagalassos, najstarszy młyn wodny do dziś pracujący w Burdur, spotkanie z tradycyjną muzyka turecką, odwiedzenie uniwersytetu Süleymana Demirela w Isparcie, uczestniczenie w zajęciach "Art of Water". Uczennice mieszkały u rodzin tureckich, gdzie miały okazje poznać różne tamtejsze tradycje. Spotkały się z ogromną gościnnością tych rodzin.

Kolejny wyjazd tym razem do Turcji w ramach Comeniusa pokazuje, że oprócz możliwości poćwiczenia języka angielskiego, jest to również spotkania z inną kulturą, tradycjami, ludźmi. Takie wyjazdy pomagają łamać różnego rodzaju stereotypy i ubogacają o nowe spojrzenie na państwo, które nie zna się tylko z mapy i przewodników podroży, ale z własnego doświadczenia. (s. Agnieszka)

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć