31.01.2017. Film "Ukryte piękno", na którym była grupa młodzieży z naszej szkoły, wraz z organizującą wyjście - s. Katarzyną Starek - oraz p. Joanną Dobiech, zainspirował do postawienia wielu pytań na pograniczu różnych dziedzin nauki. Z tego właśnie zrodził się pomysł lekcji łączącej treści języka polskiego i religii. Finał różnych koncepcji miał miejsce podczas debaty, którą przeprowadziła klasa III gim. Pod opieką p. Joanny Dobiech (język polski) i s. Katarzyna Starek (religia) odbyła się debata o charakterze otwartym, składająca się z dwóch części, związanych z językiem polskim i religią. Na pytania: "Czy sztuka ma prawo mówić o cierpieniu?" oraz "Czy sztuka powinna mówić o cierpieniu w sposób bezpośredni czy też w sposób metaforyczny?" uczniowie odpowiadali podczas pierwszej części zajęć. Następnie - w części dotyczącej religii - rozmawiano o różnych trudnych doświadczeniach ludzi, żyjących współcześnie. Refleksja dotyczyła relacji pomiędzy sposobem przeżywania cierpienia a religijnością poszczególnych osób i ich otwarciem na innych.
Na lekcji gościły s. Dyrektor i s. Wicedyrektor. Zajęcia miały charakter otwarty; w pierwszej części uczestniczyła w nich klasa I a gim.


kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć